پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رونق تولید و اشتغال

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۵۷۸۶۷
پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رونق تولید و اشتغال
امسال با حمایت صندوق کارآفرینی امید هزار و ۵۰۰ شغل در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال تسهیلات بانکی با کارمزد ۴ تا ۶ درصد و با دوره‌های بازپرداخت پنج تا هفت ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

ارسلان حسن پور با اشاره به اینکه هر فقره وام اشتغال صندوق کارآفرینی امید از ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال است افزود: قرار است امسال با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت هزار و ۵۰۰ شغل در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود که  در راستای تحقق شعار امسال است.

حسن پور از انعقاد پنج تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه اشتغال و رونق تولید هم خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از هنرمندان برای تولیدات فرهنگی مختلف از جمله سینمایی حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: این صندوق همچنین چهار تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد برکت، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی برای حمایت از خدمات ورزشی، تعاونی ها، کسب و کار‌های خرد روستایی و کارگاه‌های صنایع دستی بسته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته این صندوق  با پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد کرد ادامه داد: این تسهیلات بانکی در زمینه‌های بومگردی، تولید و فراوری محصولات کشاورزی، صنایع دستی و صنایع کوچک پرداخت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز