پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود محدودیت‌ها را اعمال خواهد کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۸۶۲۸
پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود محدودیت‌ها را اعمال خواهد کرد
فرمانده انتظامی استان گفت: در روز طبیعت هرگونه تجمع یا دورهمی در بوستان‌ها و تفرجگاه های داخل شهر و پیرامون شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی با محدودیت روبرو است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان با حضور در محورهای مواصلاتی بیان داشت: امروز ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ است و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تا این لحظه، تعداد ۲۵ شهر در وضعیت قرمز و ۵۴ شهر در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه طبق براوردها و ابلاغ ستاد ملی کرونا، دو تا از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت نامناسب به سر می‌برند، تصریح کرد: شهرستان گچساران در وضعیت قرمز و شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی است و آنچه که مسلم است پلیس بر اساس وظایف ذاتی که بر عهده دارد و همچنین مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا تمهیدات لازم را در رابطه با محدودسازی ورود به این دو شهرستان را اندیشیده است.

 مصطفایی افزود: طبیعتاً ورودی و خروجی این 2 شهرستان توسط عوامل پلیس تحت کنترل و نظارت است و هرگونه تردد خودروهای با پلاک غیر بومی به این شهرستان ها، ممنوع است.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه ای که صورت گرفته، ورود به شهرستان‌های با وضعیت قرمز با اعمال قانون 1 میلیون تومانی و همچنین ورود به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی با اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی توسط عوامل پلیس راه و راهور مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امسال ما در رابطه با روز طبیعت هم، تمهیدات لازم را اندیشیده ایم، گفت: برابر ابلاغیه‌های واصله از ناجا، در روز طبیعت هرگونه تجمع یا دورهمی در بوستان‌ها و تفرجگاه های داخل شهر و پیرامون شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی با محدودیت روبرو است و طبیعتاً پلیس بر اساس وظیفه ذاتی که بر عهده دارد، محدودیت‌هایی را در قالب اعمال جریمه صورت خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از عموم شهروندان و هم استانی های عزیز خواست: همان طوری که در سال گذشته و پس از آن همکاری لازم را با عزیزان خودشان در مجموعه نیروی انتظامی به عمل آوردند، توقع ما این است که امسال همین همکاری را با خادمین خودشان در نیروی انتظامی به عمل بیاورند و یک روز عادی از آسیب و تهدید را برای خودشان رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز