دیدار مدیر کل زندان های استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۸۷۸۲
دیدار مدیر کل زندان های استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج
منصور بیژنی مدیرکل زندان های استان به مناسبت سال نو و روز جمهوری اسلامی با حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛منصور بیژنی مدیرکل زندانها به همراه معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مسؤل فرهنگی زندانهای استان به منظور تبریک سال نو وپاسداشت روز جمهوری اسلامی با حضرت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بیژنی مدیر کل زندانهای استان ، ضمن عرض تبریک سال نو گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ، به ارائه گزارشی از عملکرد زندانها در حوزه های مختلف های فرهنگی ، آموزشی ، بهداشت و درمان،قضائی و ستاد دیه پرداخت وگفت: همکاران تلاشگر ما در جامعه زندانبانی با تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی واهداف متعالی سازمان، شبانه روز در تلاشند تا وظیفه خطیر زندانبانی خودرا انجام دهند.

منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمین و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد؛ با بیان اینکه کار در زندان بسیار حساس و دشوار است افزود: مجموعه زندان ها با افرادی مواجه هستند که از جامعه رانده و گرفتار حبس شده اند لذا ما نیز بنا به وظیفه و در راستای تکریم و تعزیز حقوق آنان و رعایت اصل کرامت انسانی در راه اصلاح و بازپروری آنان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

وی اظهار داشت: زندانی به واسطه جرمی که انجام داده است تحمل حبس می نماید لذا مجموعه زندان ها بر خود فرض می داند که با تمام امکانات رفاهی و همچنین ارائه برنامه های تربیتی و اصلاحی برای تغییر نگرش زندانیان به زندگی تلاش نمایند.

بیژنی خاطر نشان کرد: زندانی محصول همه جامعه است لذا می طلبد تا همه نهادها، دستگاهها و مراکز اجتماعی و فرهنگی برای اصلاح اینگونه افراد اهتمام افزونتری داشته باشند.

این مقام ارشد زندان های استان تصریح کرد: امیدوارم با راهنمایی های مدبرانه آنجناب و همکاری های بیش از پیش و استفاده از روحانیون مبلغ در فرایند اصلاح و بازپروری، ما را به تحقق اهداف والای سازمانی مساعدت و همراهی نمائید.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج نیز ضمن تبریک روز ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و همچنین فرارسیدن سال نو به مدیر کل ومجموعه زندانهای استان وبا اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی به عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها این امر را نشانگر دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد معیشت مردم واقتصاد مملکت دانست .

وی اظهار امید واری کرد: شعار سالجاری نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل تحریم ،موجب رشد و توسعه و پیشرفت همراه با عدالت برای ملت بزرگ ایران باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سختی کار در زندان ها بالخص ایام کرونا در حفظ کرامت انسانی زندانیان و برخورد عاطفی با آنان، خاطر نشان کرد: زندانی کردن افراد مجرم و بزهکار برای اصلاح جامعه و ترسیم مواضع اسلامی در اجتماع است.

وی افزود: در بازدیدی که از زندان یاسوج داشتم با مشاهده فعالیت های اصلاحی و تربیتی و اشتغال زندانیان مظوئن هستم کارکنان زندان ها با این بار مسؤلیت خطیر در امر بازاجتماعی شدن و امور تربیتی و زندانیان اهتمام جدی و اساسی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج در پایان به بهره مندی از معنویات در امر بازپروری زندانیان تأکید داشت.

 

نظر شما