تیم خانه بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری دوم شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۹۵۷۴
تیم خانه بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری دوم شد
رییس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم خانه بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان این استان در رقابت های کشوری چهارجانبه فارس موفق به کسب عنوان دوم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حشمت الله اقبال پناه اظهار داشت:این تیم به نمایندگی از کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های کشوری بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان چهارجانبه فارس شرکت کرد. 

وی افزود:رقابت های کشوری بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان چهارجانبه فارس با حضور تیم های مهران شیراز و خانه بسکتبال فارس، نیریز و کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه روز در شهر شیراز مرکز استان فارس برگزار شد. 

رییس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:پس از انجام ۶ بازی تیم مهران شیراز اول شد، تیم خانه بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان دوم را کسب کرد، تیم خانه بسکتبال فارس به مقام سوم دست یافت و تیم خانه بسکتبال نیریز نیز رتبه چهارم را به دست آورد. 

اقبال پناه عنوان کرد:کسب عنوان دوم این رقابت ها از سوی تیم خانه بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که بازیکنان آن حدود یک سال به دلیل شرایط کرونایی و کمبود امکانات نتوانسته بودند به نحو مطلوب برنامه های تمرینی و آماده سازی را انجام دهند. 

وی ابراز داشت:تیم خانه بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد خود را برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور آماده می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز