صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی است

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۰۴۲۰
صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: اجرای دقیق قانون و مقررات و رعایت دستورالعمل ها از محورهای مهم انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احد جمالی اظهار داشت:حرکت در مسیر قانون و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات موجب اطمینان خاطر و اعتماد عمومی مردم خواهد شد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان و برگزار کنندگان را امری مهم  و اساسی خواند و گفت: همه اعضای ستاد انتخابات استان و همه مجریان و دستاندرکاران بدون هیچگونه حمایت و جانبداری در مسیر قانون و رعایت دستورالعمل ها فعالیت کرده و از آرای مردم پاسداری و صیانت کنند.

وی حضور حداکثری و گسترد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم دانست و گفت: تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مجریان و برگزار کنندگان انتخابات باشد.

جمالی انتخابات پرشور را باعث مصونیت و ثبات نظام اسلامی دانست و افزود: باید تلاش شود انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شان و جایگاه مردم برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: تامین همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است و در این خصوص هیچ موانع و مشکلی نخواهد بود.

در این جلسه مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده براساس برنامه زمانبندی ستاد انتخابات کشور و راهکارهای مناسب برای هر چه بهتر و پرشورتر برگزاری انتخابات در استان را ارائه دادند.

 

نظر شما