پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف در گچساران

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۹۷۱۹
پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی گچساران در راستای پیشگیری از انتقال و انتشار ویروس مرگبار کرونا ضمن هماهنگی با مقام قضایی با همکاری یگان امداد و شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن، فرمانداری، اتاق اصناف، اداره تعزیرات حکومتی و شهرداری از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.

 وی افزود: در اجرای این طرح ۹ واحد صنفی متخلف که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند، پلمپ گردید.

موسوی تصریح کرد: به ۱۲ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامی شهروندان و اصناف مختلف می‌خواهیم هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز