محدودیت‌های کرونایی گچساران یک هفته دیگر تمدید شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۹۷۳۵
محدودیت‌های کرونایی گچساران یک هفته دیگر تمدید شد
فرماندار گچساران گفت: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا و تداوم وضعیت قرمز شهرستان محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا اتابک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا و  تداوم وضعیت قرمز گچساران محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان تمدید شد.

 وی ادامه داد: بنا بر گزارش روزانه وضعیت کرونایی شهرستان و بر اساس آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان، ابتلا، بستری و فوتی بیماران کرونایی محدودیت کرونایی به مدت یک هفته  دیگر تمدید شد.

فرماندار گچساران ادامه داد:  اعمال محدودیتهای کرونایی در گچساران برای یک هفته دیگر از روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در این شهرستان تمدید و صنوفی که در رسته شغلی 3،2 و چهار قرار دارند  همچنان تعطیل خواهند بود.

اتابک ابراز کرد: در 2 هفته گذشته محدودیت‌هایی کرونایی در شهرستان اعمال شد اما تاکنون  وضعیت شهرستان همچنان قرمز و به مرحله مطلوب نرسیده‌ایم و ناچار به تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته  دیگر در شهرستان هستیم.

وی عنوان کرد: با اعمال محدودیت‌های 2 هفته‌ای در شهرستان کرونا از سیر صعودی به ثابت  رسیده است، تصریح کرد: مشاغلی که در رسته گروهی 3،2 و چهار قرار دارند در وضعیت کنونی باید همچنان باید در تعطیلی کامل باشند.

فرماندار گچساران اذعان کرد: کاهش، افزایش و تمدید محدودیت‌های کرونایی بستگی به وضعیت  شهرستان و رنگ بندی آنها دارد و محدودیت‌ها بر این اساس اعمال می‌شود.

اتابک ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: انتظار ما از مردم این است که همچنان استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، خودداری از برپایی میهمانی، نشست های انتخاباتی و دورهمی‌های خانوادگی داشته و برای حفظ سلامت خود و سایرین و همچنین همراهی با کادر درمان و کمک به متولیان و دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما