مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸ نفر از زندانیان آزاد شده

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۹۸۷۴
اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸ نفر از زندانیان آزاد شده
مدیرکل زندانهای استان از اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به ۴۸ نفر از زندانیان آزاد شده توسط مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بر اساس این گزارش منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای وام اشتغالزایی زندانیان آزادشده از طریق مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج در نظر گرفته شده بود؛ گفت: در سال گذشته ۳۳ نفر و تا چند روز آینده نیز سه نفر دیگر از محل وامهای این مرکز که وابسته به زندان های استان است اعطاء و ۱۵ نفر نیز از طریق معرفی به کمیته حضرت امداد تسهیلات خود اشتغالی دریافت نمودند.

وی افزود: در سال گذشته سهمیه اختصاص یافته به استان ما از طریق مرکز مراقبت ۹۰۰ میلیون تومان بوده که با تلاشهای صورت گرفته از سوی همکاران ما ۳۳ نفر از صندوق کارآفرینی امید وام دریافت نموده که سه نفر دیگر بنا به مشکلات بانکی خود در این ماه نیز به این صندوق معرفی و تسهیلات اشتغالزایی دریافت خواهند نمود.

این مقام مسئول با تقدیر از همکاری و مساعدت کمیته حضرت امام (ره) اضافه کرد: در تفاهم نامه های منعقد شده با کمیته حضرت امام در سال گذشته ۱۵ نفر نیز برای دریافت تسهیلات معرفی که هر کدام وام ۴۰ میلیونی برای اشتغال دریافت نمودند.

منصور بیژنی عنوان کرد: از آنجائیکه معتقدیم خیلی از ورودی های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطاء تسهیلات اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت وام باشند تسهیلات اعطاء و بیشتر در حوزه های دامداری، زنبور داری، مکانیک خودرو ، تعمیر وسایل خانگی و... فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز