تولید ۸۶ هزار خبر کرونایی طی ۱۴ ماه توسط رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۰۸۴۱
تولید ۸۶ هزار خبر کرونایی طی ۱۴ ماه توسط رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اهالی رسانه یار و همراه کادر درمان در مبارزه با کرونا هستند، گفت: طی مدت ۱۴ ماه ۸۶ هزار خبر در حوزه مبارزه با کرونا توسط رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی پیرسبزی در نشست مشترک علوم پزشکی و فرهنگ‌ و ارشاد با اصحاب رسانه گفت: طی ۱۴ ماه شیوع کرونا پشت سر کادر درمان گروهی قلم به دست با تعهد و دغدغه همواره برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی ۱۴ ماه گذشته، رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ هزار خبر در حوزه کرونا تولید کردند که این نشان از پویایی قلم و تیزبینی اهالی رسانه و انجام تعهد و رسالت آنان است.

وی بیان کرد: آنچه مهم است در پیک اخیر ابتلا به کرونا خانوادگی بوده و علت آن هم دورهمی‌ها و تجمعات بوده که می‌طلبد خبرنگاران به این حوزه ورود جدی داشته باشند و با مصاحبه‌های اختصاصی از پزشکان و روانشناسان اطلاعات کافی در اختیار آنها قرار دهند.

وی بیان کرد: در این پیک ضمن آموزش و  آگاهی، هشدار لازم داده شود تا مردم به آرامش برسند، گفت: معاندین در تلاش هستند از کوچکترین مسئله‌ای بیشترین برد رسانه‌ای را ببرند لذا رسانه‌های ما بیدارتر از همیشه حضور داشته باشند.

پیرسبزی عنوان کرد: ارشاد استان در راستای آگاهی بخشی به مردم ۲۰ جشنواره کرونایی برگزار کرد،  آمادگی خود را اعلام می‌کنیم که در صورت مشارکت علوم پزشکی چندین پویش دیگر برگزار خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز