کتاب نقد آرای قضایی در استان چاپ می شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۱۳۲۶
کتاب نقد آرای قضایی در استان چاپ می شود
اولین نشست نقد رای در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این نشست رئیس کل دادگستری استان به همراه معاونین قضایی تعدادی از وکلا به صورت حضوری و استادان دانشگاه نیز به صورت آنلاین و برخط در این نشست نقد رأی شرکت نمودند.

 دکتر محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اظهار داشت: ضمن اهمیت به برگزاری نشست های نقد آرای قضایی، به آثار آن از جمله؛ ایجاد بستر مناسب برای شناسایی آثار مثبت یا منفی ، آسیب‌ها ، چالش‌ها و فرصت‌های ناشی از آرای قضایی در ابعاد حقوقی، قضایی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و غیره و ارائه راهکارهای اصلاحی در این زمینه می توان اشاره نمود.

 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در ادامه گفت: یکی از اهداف برگزاری نشست های نقد رأی در دادگستری استان، آگاهی‌بخشی بخشی، آموزش عمومی و تقویت نظارت همگانی نسبت به نظام حقوقی و قضایی است.

 صالحی بیان داشت: زمینه سازی جهت انطباق آراء با مبانی و موازین شرعی در حوزه های از دیگر آثار مختلف این نشست ها می باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت نشست آراء قضایی و اهمیت به برگزاری چنین جلساتی، همانطور که در سال گذشته نشست های قضایی استان برای اولین بار در کتابی با عنوان نشست های قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت، در آینده نیز نشست‌های نقد رأی، به صورت کتاب چاپ و در اختیار علاقه مندان و جامعه حقوقی کشور و استان قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز