درخواست فرمانداردنا از علوم پزشکی:

اختصاص سهمیه ویژه واکسن برای اعضای ستاد بازسازی زلزله

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۴
اختصاص سهمیه ویژه واکسن برای اعضای ستاد بازسازی زلزله
فرماندار شهرستان دنا با اشاره به شروع برنامه واکسیناسیون کرونا گفت:سهمیه ویژه واکسن برای اعضای ستاد بازسازی زلزله این شهرستان اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالحمید پناهی در جلسه ستاد کرونا اظهار داشت:سال 99خاطرات ناخوشایندی برای این شهرستان به یادگار مانده است کرونای خشن شاخص ترین افراد،عزیز ترین دوستان آشنایان را قربانی نموده بطوریکه این شهرستان دارای شرایط خاص در کشور بوده  که ادامه کرونا زلزله شبانه آرامش شهروندان را بهم ریخته و به جای اینکه در این شرایط سخت  تحریم اقتصادی دنبال گرهگشایی از اقتصاد مقاومتی باشند مشکلات ساخت و ساز احداث سرپناه به این اولویت های زندگی اضافه شده است.  

فرماندار دنا افزود: مشکلات ستاد بازسازی با تشکیل جلسه با تهویه مناسب،تهیه دو واحد کانکس،چادر خدمات دهی به حالت عادی برگشته است.

وی گفت: سپاسگزار مردم هستیم که با گذشتن از صله رحم، عدم شرکت در مراسمات عروسی و خاکسپاری نزدیکان  با مشارکت همراهی شهرستان دنا از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شده است.

پناهی با اشاره به شروع برنامه واکسیناسیون گفت: سرمایه اجتماعی شهروندان دنا نشین بیش از همه چیز برای ما ارزشمند است نیاز است که تیم دانشگاه علوم پزشکی مثل گذشته که شبانه روز پای کار و دارای خدمات مطلوبی داشته اند با رعایت و داشتن اطلاعات کامل گروههای مورد هدف با اصل شفاف سازی شناسایی گردد تا خدای ناکرده اصل سرمایه اجتماعی اعتماد سازی شهروندان از بین نرود.

فرماندار شهرستان دنا بیان کرد: همه با هم باید در کنار هم برای رهایی از این مشکلات همکاری گردد، خوشبختانه تلاش های شبانه روزی سپاهیان سرافراز،سفیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی،نیروهای مردمی، مبلغین دینی معنوی،هلال احمرتاکنون قابل ستایش بوده است نیاز هست که این همکاری در کنار ستاد بازسازی زلزله ادامه تا انشالله شهروندان زلزله زده در کمترین زمان ممکن سرپناه آنها احداث گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز