هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در مورد پیامک تزریق واکسن کرونا

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۲۴۴۳
هشدار پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در مورد پیامک تزریق واکسن کرونا
رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به مردم این استان در مورد تبلیغات در فضای مجازی یا صدور پیامک با عنوان نام نویسی برای دریافت واکسن کرونا هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ روح الله شهبازی پور اظهار داشت: روزهای اخیر برای برخی از مردم کهگیلویه و بویراحمد یک تبلیغات از طریق فضای مجازی یا پیامک با مضمون نام نویسی برای دریافت واکسن کرونا ارسال شده است. 

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده و گزارش های رسیده عده ای افراد سودجو در پوشش سامانه «سیب» (سامانه یکپارچه بهداشت) یا دیگر موارد قصد کلاهبرداری یا سوءاستفاده از اطلاعات کاربران با وعده تزریق واکسن کرونا را دارند. 

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این تبلیغات از مردم استان خواسته می شود تا به لینک ارسالی برای آنها مراجعه و اطلاعات خود را برای نام نویسی و دریافت واکسن کرونا ثبت کنند. 

سرهنگ شهبازی پور عنوان کرد: در حالی که تاکنون هیچ سایت یا سامانه ‌ای برای نام نویسی دریافت واکسن کرونا در کشور راه اندازی نشده است. 

وی ابراز داشت: چنانچه این سایت یا سامانه در آینده در کشور راه اندازی شود نشانی دقیق آن از سوی مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و رسانه ملی اعلام می ‌شود. 

سرهنگ شهبازی پور گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد بدانند که به منظور دریافت واکسن کرونا نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست و برای نام نویسی دریافت آن و تشکیل پرونده وارد هیچ سایت یا سامانه ای نشوند. 

وی اظهار داشت: پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به مردم این استان و به ویژه کاربران فضای مجازی هشدار می‌ دهد که از اعتماد به پیامک ها و تبلیغات در فضای مجازی پیرامون تزریق واکسن کرونا پرهیز کرده و هرگونه خبر در این زمینه را از طریق رسانه‌ های رسمی پیگیری کنند. 

سرهنگ شهبازی پور افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir در میان گذارند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز