دستگیری سارقان قطعات خودرو در کهگیلویه

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹۴
دستگیری سارقان قطعات خودرو در کهگیلویه
فرمانده انتظامی کهگیلویه: سارقان قطعات خودرو در کهگیلویه شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فرمانده انتظامی کهگیلویه از شناسایی و دستگیری سارق تجهیزات خودرو با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
جهان دیماز گفت: در پی دریافت گزارش افزایش سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع بررسی و در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های دقیق و انجام اقدام‌های پلیسی هویت سارق مشخص شد، افزود: دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

دیماز با تاکید بر این‌که ماموران انتظامی با انجام یک عملیات غافلگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهم به انجام ۱۲ فقره سرقت قطعات داخل خودرو و دوچرخه اعتراف کرد.

دیماز با بیان اینکه دو خریدار اموال مسروقه نیز توسط ماموران دستگیر شدند، ادامه داد: پس از دستگیری مالخران اموال مسروقه از جمله ۳ دستگاه دوچرخه، ۳ دستگاه ضبط پخش و مقادیر زیادی کابل و سیم برق برق کشف و به صاحبان اموال بازگردانده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: شهروندان نسبت به نکات ایمنی و امنیتی برای جلوگیری از دستبرد سارقان توجه ویژه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز