فرماندار دنا:

از رصد نیازهای عمومی روستاها غافل نشده ایم/ همکاری مردم باعث رکورد شکنی در حوادث سخت شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۳۹۲۴
از رصد نیازهای عمومی روستاها غافل نشده ایم/ همکاری مردم باعث رکورد شکنی در حوادث سخت شد
فرماندار شهرستان دنا گفت: همه نقاط تحت پوشش شهرستان در بحث رصد زیر ساخت ها و توسعه یکسان بوده و از هیچ تلاشی بنا بر نیاز مناطق مختلف فروگذار نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عبدالحمید پناهی در جمع نمایندگان مرکز دهستان توت نده اظهار داشت: بیشترین مکاتبات به مراجع ذیربط و انجام آزمایشات مکان یابی در خصوص آب شرب توت نده بوده است تا حصول نتیجه و برخورداری لازم از آب شرب سالم تلاش خواهیم کرد.

وی عنوان داشت: عدم آنتن دهی مناسب در روستای توت نده، کریک، دارشاهی، سمرون، دشت رز، بهرام بیگی، درب کلات، میمند از مطالبات عمومی بوده که به جد با حمایت ویژه مدیر عامل مخابرات رفع گردید.

نماینده عالی دولت در دنا گفت: اگر به خاطر شیوع فراگیر کرونا بازدید ها و سرکشی کم شده، ولی از رصد نیازهای عمومی روستاها غافل نشده ایم. کشور به دلیل کمبود منابع اعتباری در وضعیت بدی قرار دارد که انشالله تلاش های تیم دیپلماسی در حال گره گشایی از مشکلات امروزی جامعه می باشد.

نمایندگان دهستان توت نده در این نشست در خصوص نیازمندیهای توت نده خواستار توجه به عمده مشکلات شدند، از جمله خواسته های نمایندگان تبدیل دهستان توت نده به بخش، مشکلات آبرسانی و کمبود آب شرب، قرار گرفتن توت نده در تقاطع سه جاده اصلی دهدشت به پاتاوه، یاسوج_ اصفهان، و پاتاوه به سی سخت و از عمده ترین درخواست های عمومی بوده که مطرح کردند.

اژدهی داستار از نمایندگان توت نده در این دیدار گفت: مردم دنبال آبادی منطقه هستند و انتظار حرکت مثبت از مسولین برای رفاه مردم داریم.

صلاحی از دیگر نمایندگان تصریح کرد: مرکز دهستان توت نده مرکز ثقل امنیت بوده، هر چند در بحث امنیت مشکل نداریم ولی شرایط کنونی نیازمند احداث کلانتری است.

عادل اردشیری با تبریک هفته معلم گفت: دهستان توت نده دارای استعداد زمینی خاص با قرار گرفتن در کنار رود خانه بشار و چشمه سارهای دنا، زمینه ساز اشتغال و تولید با تقویت و فعال نمودن پروژه پمپاژ کشاورزی می باشد. ۱۵ روستا زیر مجموعه دهستان توت نده است و قابلیت تبدیل دهستان به بخش را دارد.

اردشیری اضافه کرد: افتخار سرزمین امروز برگرفته از قداست و نقش معلمین در تربیت فرزندان این مرز و بوم بوده است.

در ادامه این دیدار به مناسبت گرامیداشت روز معلم، عضو شورای آموزش و پرورش استان با اهدا دسته گل از عبدالحمید پناهی فرماندار دنا، آموزگاری که کار خود را از دورترین نقاط روستایی مازکز در ۲۷ سال پیش آغاز کرده بود، تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز