تجلیل استاندار از پیشکسوتان و قهرمانان تیر اندازی و کاراته استان

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۸
تجلیل استاندار از پیشکسوتان و قهرمانان تیر اندازی و کاراته استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیشکسوتان، مربیان، داوران، قهرمانان و کادر اجرایی هیات کاراته استان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری در این مراسم با حضور سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی با بیان اینکه، نقش ورزشکاران در توجه به استان و توسعه آن موثر است اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد در همه عرصه های مختلف برمدار توسعه و پیشرفت قرار گرفته و تحولات خوبی در این استان رخ داده است که در عرصه ورزش این تحولات چشمگیر است.

کلانتری تصریح کرد: این استان در رشته های ورزشی به صورت تیمی و انفرادی پیشرفت های خوبی داشته است و نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارد و در این عرصه هر کاری که از دستمان ساخته شود برای ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه انجام می دهیم.

وی اظهار داشت: وقتی ورزشکاران غرور ملی را به غلیان می اندازد که انگیزه، امید، نشاط و پویایی به جامعه می بخشند و افتخار برای مملکت، جامعه و خانواده ها می آفرینند و الگو می شوند.

استاندار خاطرنشان کرد: در ورزش های انفرادی، استعداد و توانمندی بالای جوانان و نوجوانان هم بانوان و هم آقایان در این استان با کسب مدال های جهانی، بین المللی و ملی مایه عزت، افتخار و سربلندی مردم استان شده است. 

کلانتری تصریح کرد: به جامعه ورزشی استان افتخار می کنم و با همه توان پشتیبان و حامی ورزشکاران و جامعه ورزشی استان هستم.

در این مراسم از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پیشکسوتان، مربیان، داوران، قهرمانان و کادر اجرایی هیات های تیر اندازی و کاراته استان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز