اعلام مناطق ممنوع برای برپایی ستاد انتخاباتی در یاسوج

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹۹
اعلام مناطق ممنوع برای برپایی ستاد انتخاباتی در یاسوج
فرماندار بویراحمد مناطق ممنوع برای برپایی ستاد انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مجید احمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تعیین این مناطق ممنوع در نشست هماهنگی هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است. 

وی افزود: انتخابات ۲۸ خردادماه امسال به دلیل شرایط کرونایی متفاوت تر از سال های گذشته در کشور و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.  

فرماندار بویراحمد بیان کرد: بمنظور رعایت مصوبات الزام‌ آور ستاد ملی مقابله با کرونا و جلوگیری از تجمعات مردمی در یاسوج شرایط ویژه ای برای برپایی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در این شهر پیش‌ بینی و لحاظ شده است. 

احمدی عنوان کرد: ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهر یاسوج بر اساس سازوکارهای مشخص و احکام رسمی ابلاغی از ستاد مرکزی مجوز برپایی و فعالیت می‌ گیرند. 

وی ابراز داشت: برپایی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهر یاسوج از میدان امام حسین (ع) به سمت بلوار امام خمینی (ره) تا میدان جانباز، از میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان جمهوری تا سه راه آبشار، از خیابان طالقانی تا میدان هفتم تیر و از میدان هفتم تیر تا میدان شهدا (فلکه ساعت) و انتقال خون ممنوع خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز