شناسایی و دستگیر باند سارقان احشام در شهرستان کهگیلویه

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۷۶۰۱
شناسایی و دستگیر باند سارقان احشام در شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستگیری سارقان احشام توسط کارکنان انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای این شهرستان ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری سایر عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و سر نخ بدست آمده باهماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: با استفاده از شگردهای پلیسی در نهایت سارقان شناسایی و به دو دستگاه  خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس مشکوک  شدند که بلافاصله آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران توانستند در بازرسی از این خودرو ها تعداد ۳۵ راس گوسفند سرقتی که از این تعداد چهار راس آنها تلف شده بود و همچنین تعداد یک قبضه اسلحه کلاش با  ۱۴ تیر جنگی کشف و ضبط نمایند.

سرهنگ دیماز در پایان گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی احشام مسروقه  بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده که در همین راستا تعداد سه نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تعداد دو دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز