بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۸۱۵۶
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر‌ کرد.

در این بیانیه آمده؛

« بـسـم الله الـرحـمن الـرحیـم »
چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه اش ، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

آری امام خمینی «رحمت الله علیه» ودیعه ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» بود که توانست تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم باشد و تعالیم حیات بخش نبوی و علوی را جامه عمل پوشانده و با انقلاب و نهضتش ، زمینـۀ طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» را فراهم سازد.

در چهاردهم خردادماه 1368، مردی چشم از جهان فروبست که زندگی او تمامی سیاستمداران بزرگ دنیا را مبهوت خود ساخت و قلب های آزادگان جهان را به خویش متوجه کرد ، شخصیتی که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایش ، توانست تمامی مرزهای جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان و حق جویان و حق طلبان عالم را تسخیر و همۀ تشنگان معرفت و آزادیخواهی را مجذوب خود کند و روز به روز راهش و انقلابش نورانی تر شده و مخاطبان بیشتری را در سطح بین الملل جذب کند. اگرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن ، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه ای «مد ظله العالی» راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست ، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم جانسوز را از یاد نخواهد برد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ امام راحل عظیم الشأن و شهیدان گلگون کفن قیام خونین 15 خرداد اعلام می دارد ؛ مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (رضوان الله علیه) و قیام خونین 15 خرداد در تمامی شهرستان ها و بخش های استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، برگزار می گردد.

این مراسم در شهر یاسوج مرکز استان روز جمعه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۱:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (رضوان الله علیه) و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا ادیانی رئیس محترم سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد، لذا از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم و تجدید بیعت با آرمانهای والای امام عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب دعوت به عمل می آید.

 

نظر شما