ممنوعیت برپایی ستادهای انتخاباتی در کهگیلویه

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۹۳۳۳
ممنوعیت برپایی ستادهای انتخاباتی در کهگیلویه
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در راستای سلامت جامعه برپایی ستادهای انتخاباتی اعم از نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدطاهر طیب‌زادگان در نشست توجیهی نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر اظهار داشت: با گذشت دو هفته از تثبیت آمار کرونا در شهرستان سیر صعودی گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: جانمایی صندوق‌ها در شعب متناسب با پروتکل‌ها بوده و انتخابات با رعایت همه ضوابط و پروتکل‌ها برگزار خواهد شد.

وی اولویت برگزاری انتخابات را در فضای باز دانست و با تأکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ستاد کرونا است،گفت: هر گونه پذیرایی و توزیع اقلام تبلیغاتی ممنوع است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: تبلیغات نامزدها صرفا در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه مجاز است و برپایی ستادها برای نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها مطلقا ممنوع است.

این مسؤول در خصوص ستادهای راه‌اندازی شده در سطح شهر گفت: فردا در جلسه‌ای با حضور مسؤولان ستاد کرونا تعیین تکلیف خواهند شد.

طیب‌زادگان از ممنوعیت اثر انگشت در رأی‌گیری خبر داد و افزود: در این راستا لازم است دستگاه‌های احراز هویت افزایش پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز