آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور سرفاریاب -دهدشت

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۹۴۶۲
آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور سرفاریاب -دهدشت
عملیات روکش ۴ کیلومتر و لکه گیری ۱۰ هزار متر مربع از جاده سادات، سرفاریاب، دهدشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان گفت: طرح لکه گیری در بخشهای سرفاریاب و مرکزی در شهرستان چرام در حال اجرا است.

محمد حسین نصیری راد افزود:  طرج لکه گیری در بخش سرفاریاب در دو مرحله از امامزاده حمزه تا  پمپ بنزین و مرحله دوم از پمپ بنزین به سمت وردی تنگ پیرزال در حال اجرا است.

نصیری راد با بیان اینکه طرح لکه گیری در بخش مرکزی این شهرستان  نیز از خروجی تنگ پیرزال به سمت شهر چرام اجرا می شود اضافه کرد: قراردادمرحله دوم نیز از ابتدای روستای کلایه سفلی به طرف چرام منعقد شده و به زودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می شود.

وی اعتبار این طرح روکش آسقالت و لکه گیری در هر دو مسیر را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد :برای اجرای این طرح دو قرارداد منعقد شده که هم اکنون  روکش آسفالت به طول ۴ کیلومتر و لکه گیری به متراژ ۱۰ هزار متر مربع  در دست اجرا است.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح تا پایان تیر ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد ادامه داد: ادامه طرح لکه گیری در محور یاسوج، سپیدار، سرفاریاب و دهدشت که مرکز استان را به شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و حتی شهرستان بهمئی متصل می کند نیز اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز