احداث فرهنگسرا در سی سخت اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۰۵۴۱
احداث فرهنگسرا در سی سخت اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلیویه و بویراحمد در نشست مشترک با فرماندار،شهردار و شورای اسلامی سی سخت گفت:احداث فرهنگسرا در سی سخت اولویت جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در صورت تأمین زمین این مهم عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی پیرسبزی در نشست مشترک فرماندار دنا ،شهردار و شورای اسلامی سی سخت افزود: سی سخت علی رغم داشتن فرهنگ و تمدن دیرینه فاقد زیر ساخت مناسب فرهنگی است که این موضوع به عنوان یک نقد جدی وارد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلیویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه پویا فرهنگ پویا می خواهد و فرهنگ پویا مستلزم داشتن زیر ساخت پویاست.

پیرسبزی با بیان اینکه شهر توریستی سی سخت باید دارای امکانات و زیر ساخت های فرهنگی مناسب باشد خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم فرهنگسرایی در منزلت این شهر که شهرت جهانی دارد  ساخته شود.

عبالحمید پناهی فرماندار دنا با تقدیر از توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر دنا بویژه در زلزله سی سخت که تمام قدر کنار مردم سی سخت بوده اند افزود: ساخت فرهنگسرا در شهر سی سخت یک ضرورت انکارناپذیر است که امیدواریم شورا و شهرداری بویژه در بحث زمین با اداره کل ارشاد اسلامی همکاری داشته باشند.

در ادامه این نشست علی فرد شهردار سی سخت هم با تقدیر از حسن توجه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان به زیر ساخته های فرهنگی سی سخت بیان کرد:این شهر نیازمند یک فرهنگسرای جدید با کاربری تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.

شهردار سی سخت با اعلام آمادگی شهرداری این شهر برای ساخت فرهنگسرا افزود:برای انجام یک کار مشارکتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاهها آمادگی لازم وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز