طرح استعدادیابی هندبال نونهالان و نوجوانان در گچساران آغاز شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۰۸۴۸
طرح استعدادیابی هندبال نونهالان و نوجوانان در گچساران آغاز شد
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از طرح استعدادیابی نونهالان و نوجوانان در رشته هندبال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛شاهرخ داودی، رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت:این طرح که با شروع اوقات فراغت تابستانه و با مشارکت هیئت هندبال شهرستان آغاز شده است فرصتی را برای شناسایی و جذب استعدادهای رده های پایه به فرزندان این دیار می دهد که بتوانند توانمندی خود را در این رشته ورزشی مورد سنجش مربیان و پیشکسوتان هندبال قراردهند.

وی افزود: در این استعدادیابی هم فرزندان پرسنل شرکت نفت حضور خواهند داشت، و هم برای ایجاد فضای مناسب جهت حضور همه علاقمندان ورزشکاران و علاقمندان غیرشرکتی و بومی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام شده است.

داودی ادامه داد:استقبال بسیار مطلوبی از این طرح استعداد یابی در شهرستان شده است و نونهالان و نوجوان نیز تست های مختلف کارشناسی را طی خواهند کرد و امیدواریم در آینده شاهد درخشش این عزیزان در رقابت های هندبال باشیم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد:در حقیقت برگزاری این گونه برنامه های استعدادیابی برای تقویت رشته های پایه ،پیدایش ورزشکاران نخبه و معرفی بازیکنان جدید در سال های آینده به باشگاه های مختلف نیز موثر خواهد بود و تلاش داریم که این برنامه ها نیز تداوم داشته باشد.

گفتی است تیم هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر هندبال کشور ونیز مقام چهارم جام باشگاه های آسیا و نیز مقام هفتم جام باشگاه های جهان را در کارنامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز