برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ بازیهای بومی و محلی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۸۷۸۴
برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ بازیهای بومی و محلی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس هیات روستایی و بازیهای بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس درجه 3 مربیگری بازیهای بومی و محلی استان خبر داد و گفت :این دوره با حضور مدرس رسمی فدراسیون از استان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رحمان همت پور اظهار داشت: این کلاس بمدت یک روز و با شرکت 21 نفر از مربیان آقایان و بانوان استان از شهرهای یاسوج ،گچساران ،مارگون ،دهدشت ،چرام و دنا و با حضور شاهرخ ظهرابی ،لیلا حاجی وند و عبدالله حسینی از مدرسین فدراسیون از استان در محل سالن شهید پایدار یاسوج برگزار شد.

همت پور ،رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان ، هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مربیان هیات با رشته های مختلف و بازیهای بومی و محلی عنوان و افزود:تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان استان از روستاهای استان پا به عرصه های قهرمانی گذاشتند و این نشان از ظرفیت و پتانسیل ورزش در روستاهای استان است .
 
وی ادامه داد:دومین دوره مسابقات ورزشی روستائیان ،جام خوشه چین در سال 1400 در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی 15 تا 18 سال در رشته های بومی محلی ، دال پلان (کلکله برد)، هفت سنگ مهارتی، الختر، چوب کشی، گانیه ،و رشته های کلاسیک ، مینی فوتبال (چمن مصنوعی)، هندبال، والیبال ، دو میدانی ماده (100 متر و 400 متر)و پرتاب وزنه برگزار می شود.
 
همت پور افزود:مسابقات در 4 مرحله شهرستان، استان و ملی برگزار می شود که زمان و مکان این رقابتها بعدا اطلاع رسانی می شود.
 
عباس شجاعی فر ،معاون توسعه ورزش اداره کل ،آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی ،خدیجه محرابی مسئول امور ورزش بانوان و زهرا دارابی کارشناس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در این کلاس از نزدیک با رئیس و اعضای هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان و شرکت کنندگان دیدار و گفتگو کردند.
 
گفتنی است؛در حاشیه این کلاس از نایب رئیسان برتر هیات های شهرستان بویراحمد ،چرام و دهدشت در سه ماهه اول سال 1400 با اهدا لوح و هدایای نقدی تقدیر و تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز