تدوین اطلس فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۴:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۹۲۲۴
تدوین اطلس فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
اطلس فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که شامل مراکز و زیرساخت‌های فرهنگی است تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان گفت: در طرح تدوین اطلس فرهنگی، ظرفیت های فرهنگی موجود، شناسایی و برای توسعه و رشد فرهنگی و ترویج روحیه انقلابی برنامه های ویژه ای طراحی می شود.

افتخاری افزود: همچنین در بخش دیگری از  اطلس فرهنگی نقاط ضعف، قوت، تهدید و فرصت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به هفته سازمان تبلیغات، از اجرای ۱۶۰ برنامه تجلیل از فعالان تبلیغی و فرهنگی خبر داد و اضافه کرد: جلسات هیأت‌های اندیشه ورز به صورت مستمر برگزار و مجموعه‌هایی نیز با حضور اقشار مختلف جامعه به عنوان عوامل تأثیرگذارِ  ظرفیت‌های فرهنگی تشکیل شده است. 

افتخاری با اشاره به اهمیت گسترده سازی عرصه‌های تبلیغی، گفت: حرکت بر محور فضای مجازی و بکارگیری ابزار‌های به روز از جمله هدفگذاری‌های ما بر محور فضا‌های جدید رسانه‌ای است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۴۵ مؤسسه قرآنی در استان خبر داد و بیان کرد: احیای این ظرفیت‌ها و فعال سازی چند مؤسسه محقق شده و ۲۵ مؤسسه از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز دارد.

افتخاری افزود: هزار خانه قرآنی نیز در مناطق مختلف استان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: با شیوع کرونا برنامه‌های خانه‌ها و مؤسسات قرآنی در محور مجازی شکل گرفته و اجرایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز