نفرات برتر رقابتهای مچ اندازی بانوان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۱۲۹۶
نفرات برتر رقابتهای مچ اندازی بانوان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند
نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رقابتهای مچ اندازی بانوان استان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛الهام بهزادی با بیان این خبر گفت :رقابتهای مچ اندازی بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد انتخابی مسابقات قهرمانی کشور در یاسوج برگزار شد.

بهزادی نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان افزود:در این رقابت که با حضور 30 نفر از بانوان ورزشکار از شهرهای یاسوج ،گچساران ،باشت و دهدشت در رده های سنی جوانان ،امید و بزرگسالان برگزار شد ،نفرات برتر رده سنی مختلف مشخص شدند.
 
دررده سنی بزرگسالان و وزن ۶۰- چپ دست‌ها:فاطمه رئیسی از شهرستان بویراحمد اول شد ،فاطمه پور کاظمی از شهرستان بویراحمد مقام دوم و مهسایوسفی از شهرستان گچساران و پروانه زارع از شهرستان بویراحمد مقام سوم مشترک را کسب کردند.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۶۵- چپ دست ها:زهرا شهریاری از شهرستان بویراحمد مقام اول ،آرزو نیکداری از شهرستان گچساران مقام دوم را کسب کردند.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۸۰-چپ دست ها:نسرین بام نشین از شهرستان بویراحمد مقام اول را کسب کرد.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۵۵-چپ دست ها :راحیل شهریاری از شهرستان بویراحمد به مقام اول دست یافت.
 
در رده سنی جوانان و وزن ۷۰-راست دستها :
نیلوفر حسینی از شهرستان باشت با غلبه بر حریفان به مقام اول رسید.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۶۰-راست دست ها :فاطمه رئیسی از شهرستان بویراحمد اول شد ،لیلا حاجتی از شهرستان گچساران به مقام دوم رسید و پروانه زارع و فاطمه پور کاظمی از شهرستان بویراحمد مقام سوم مشترک را کسب کردند.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۹۰-دست راست ها :حمیده جریده از شهرستان کهگیلویه به مقام اول رسید ،مرضیه مموئی از شهرستان گچساران دوم شد.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۷۵- راست دست‌ها:نسیم محمودی از شهرستان بویراحمد مقام اول را کسب کرد ،آرزو صالحی از شهرستان باشت دوم شد وعصمت حافظی مقدم از شهرستان کهگیلویه به مقام سوم رسید.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۷۰- راست دست‌ها:زهرا شهریاری از شهرستان بویراحمد اول شد ،ناهید داستان از شهرستان گچساران به مقام دوم رسید و آرزو نیکداری از شهرستان گچساران و معصومه روزگرد از شهرستان بویراحمد مقام سوم مشترک را کسب کردند.
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۶۵- راست دست‌ها :الهام مرادی از شهرستان باشت مقام اول را کسب کرد .
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۵۵- راست دست ها:راحیل شهریاری از شهرستان بویراحمد به مقام اول رسید ،نگین چلونگریان از شهرستان بویراحمد مقام دوم را کسب کرد .
 
در رده سنی بزرگسالان و وزن ۸۰- راست دست ها :سمیه محمد قاسمی از شهرستان بویراحمد اول شد ،نسرین بام نشین از شهرستان بویراحمد دوم شد .
 
نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تصریح کرد:نفرات برتر این رقابتها به مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان که روزهای 22 تا 25 تیرماه در اردبیل برگزار می شود اعزام می شوند.
 
بهزادی در پایان از ارجمند رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان،زارع دبیر هیات استان ،دنا عباس نژاد مسئول کمیته آموزش ،فاطمه عوض زاده رئیس کمیته مچ اندازی استان ، شادی موسوی مسئول کمیته مسابقات و سعیده محمدی مسئول روابط عمومی هیات در امور بانوان تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز