توزیع بیش از ۱۰هزار دستگاه کولر آبی بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۶۹۹۲
توزیع بیش از  ۱۰هزار دستگاه کولر آبی بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ هزار و ۱۱۴ دستگاه کولر آبی امروز چهارشنبه بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند این استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری اظهار داشت: این اقدام با توجه به گرمای هوا و نیاز مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد و به وسایل سرمایشی انجام شده است. 

وی افزود: اولویت توزیع این تعداد کولر آبی با ساکنان مناطق محروم، خانواده ‌های بی ‌سرپرست و مددجویان بدون هیچگونه وسیله سرمایشی بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد کولر آبی از محل اعتبارات کمیته امداد استان و کمک های  نیکوکاران بومی و غیربومی خریداری ‌شده است. 

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت تاکنون خدمات ارزشمندی را به مددجویان زیر پوشش  ارائه داده و هرگونه اقدامی نیز برای حمایت از جامعه هدف خود انجام می ‌دهد. 

وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی می‌ توانند کمک‌ های خود برای کمک به مددجویان زیر پوشش و افراد  نیازمند استان را از طریق دفاتر کمیته امداد اهدا کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز