نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

خدمات کمیته امداد بیمه کننده نظام است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۷۷۴۳
خدمات کمیته امداد بیمه کننده نظام است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به نیازمندان بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حجه الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار احمدرضا دالوند مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در بحث مساعدت ها باید اقشار ضعیف تر مورد توجه بیشتر قرار گیرند. 

وی تصریح کرد: مساعدت به نیازمندان از هر ناحیه ای باشد چه شخصی و چه از طرف نهادها و دستگاهها، آثار و برکات زیادی در دنیا و ثواب عظیمی در آخرت دارد. 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در آیات و روایات سفارش زیادی به توجه به نیازمندان شده است و سهم خاصی در اموال اغنیاء و حاکمیت از جمله خمس، زکات، صدقات و کفارات، برای نیازمندان در نظر گرفته شده است و همین کمک هت به بقای یک نظام، حاکمیت آن و برکت اقتصادی در جامعه کمک می کند. 

حجه الاسلام حسینی ادامه داد: همان گونه که تاکنون به واسطه این کمک ها نظام جمهوری اسلامی از توطئه های بی شمار دشمنان در امان مانده و سرافرازتر از گذشته به حیات خود ادامه می دهد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کمیته امداد خدمات ارزشمندی به خصوص در حوزه مسکن به نیازمندان ارائه داده است امیدواریم با هم افزایی و تعامل، این خدمات به ویژه در زمینه بازسازی منازل مددجویان زلزله زده سی سخت روند سریع تری به خود بگیرد. 

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: بیش از 45 هزار خانوار در استان از خدمات این نهاد برخوردار هستند. 

وی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد را بحث تأمین مسکن مددجویان عنوان و بیان کردک از ابتدای تأسیس این نهاد در استان تاکنون بیش از هفت هزار مسکن برای مددجویان ساخته شده و بیش از 30 هزار خدمت عمرانی از جمله تعمیرات کلی و جزئی برای آنان در مناطق مختلف استان انجام شده است. 

مبشری به روند بازسازی منازل مددجویان زلزله زده سی سخت اشاره و بیان کرد: عملیات اجرایی 141 مسکن مددجویی آغاز شده است و همه تلاش ما این است که تا قبل از شروع فصل سرما همه واحدهای مددجویی تحویل آنان شود. 

 

 

نظر شما