اختصاص ۷میلیاردی به اردوگاه آبشار کمردوغ

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۲:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۸۳۳۱
اختصاص ۷میلیاردی به اردوگاه آبشار کمردوغ
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 7میلیارد ریال به تجهیز اردوگاه آبشار کمردوغ چاروسا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آبشار کمردوغ یکی از مناطق زیبا و گردشگرپذیر استان کهگیلویه و بویراحمد است که در 15کیلومتری شهر قلعه رئیسی قرار دارد.

در سالهای گذشته با احداث اردوگاه در این آبشار به یکی از مناطق دیدنی شهرستان کهگیلویه تبدیل شد.

با هدف تجهیز بیش از پیش این اردوگاه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان به همراه بخشدار چاروسا، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و دهیاری کمردوغ از این آبشار بازدید و از روند پیشرفت کاری اردوگاه آبشار بازدید کردند.

صفایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در این بازدید آبشار کمردوغ را یکی از زیباترین آبشارهای استان و جنوب کشور دانست و گفت: این آبشار یکی از مناطق دیدنی استان است که قبل از بیماری کرونا یکی از مناطق گردشگرپذیر استان بود که با احداث اردوگاه در بالادست آبشار در آینده و بعد از بیماری کرونا شاهد افزایش بیش از پیش مسافر و گردشگر به این منطقه باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با بیان اینکه برای رفاه مسافران و گردشگران آبشار کمردوغ اردوگاه آبشار مجهز خواهد شد بیان کرد: 7 میلیارد ریال از اعتبارات جهش تولید 1400 برای تجهیز و احداث برج نوری و زیرساخت و همچنین توسعه معابر آبشار کمردوغ اختصاص داده شد که پیمانکار از امروز شروع بکار کرده که امیدواریم هر چه سریع تر طبق توافق عملیات ها را به پایان برساند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال مجدد اعتبار به این پروژه اختصاص خواهد یافت یادآور شد: تمام تلاش را خواهیم کرد تا فضای مفرح در کنار آبشار آماده کنیم تا مردم بتوانند با دیدن از این آبشار لذت ببرند.

گفتنی است، پیمانکار پروژه آغاز بکار کرده و روند عملیات را ایده آل عنوان کرده است.

داربام بخشدار چاروسا هم در بازدید از روند اجرای طرح های اجرایی از سوی دهیاری کمردوغ، وجود امامزاده سیدمحمود(ع) در کنار این آبشار را یکی از عوامل حضور بیش از اندازه گردشگر به این آبشار دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش را برای تجهیز اردوگاه آبشار و همچنین داخل روستا انجام خواهیم داد تا روستای آبشار کمردوغ در کنار خود آبشار از جذابیت بیشتری برخوردار شود.

بخشدار چاروسا عنوان کرد: امسال از طریق اعتبارات دهیاری کوچه های روستا را زیرسازی و جدول گذاری خواهیم کرد و با پیگیری و همکاری بنیاد مسکن با تخصیص اعتبار طرح هادی در این روستا اجرا خواهد شد.

پالار دهیار کمردوغ هم در این خصوص با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد مسکن برای توسعه روستای کمردوغ خواهیم بود تاکید کرد: گازرسانی به روستا یکی از خواسته های به حق مردم است که امیدواریم در آینده نزدیک با پیگیری های صورت گرفته عملیاتی شود.

پالار نبود راه ارتباطی مناسب به پایین آبشار را یکی از مشکلات گردشگران دانست و خاطرنشان کرد: با زیرسازی و آسفالت مسیر پایین دست آبشار شاهد حضور بیش از پیش مسافران و گردشگران خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز