در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان چرام مطرح شد:

راه اندازی نمایندگی اداره صنعت،معدن و تجارت در آینده نزدیک در شهرستان چرام

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۰۸۶۵۷
راه اندازی نمایندگی اداره صنعت،معدن و تجارت در آینده نزدیک در شهرستان چرام
رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:مجوز نمایندگی صنعت،معدن و تجارت در شهرستان چرام توسط وزارتخانه اخذ گردیده و امیدواریم با تعامل سایر دستگاه ها از جمله فرمانداری چرام با استقرار این نمایندگی تسهیل خدمات به جامعه هدف میسر و فراهم گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان چرام با حضور فرماندار چرام،دادستان شهرستان ،رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت ومعاونین این سازمان ،تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه و دیگر مسئولان شهرستانی در شهرستان چرام برگزار گردید.

سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان در حاشیه این جلسه گفت: هدف از تشکیل چنین جلساتی در سطح استان و سایر شهرستان ها  بررسی موانع ومشکلات  شهروندان در زمینه معیشتی آنهاست.

وی افزود: امسال در زمینه تخصیص کالاهای اساسی و براساس شاخص  سرانه جمعیتی به استان، شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده  بیشترین سهم توزیع را به خود اختصاص داده است. 

حسین پور اضافه کرد: باتوجه به وفور کالاهای اساسی ومورد نیاز مردم این آمادگی در سطح استان وجود دارد که هر واحدصنفی شناسنامه دار و معتمد صنفی که ازطرف فرمانداری ها،بخشداری ها وحتی دهیاری ها معرفی گردد، از طریق ادارات شهرستانی جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان با افزایش نقاط توزیع برای عدم مراجعه آنها به مرکز استان و سایر شهرستان ها، اقلام اساسی ازقبیل برنج،روغن،شکر وآرد دولتی جهت توزیع در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز