استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور مطرح کرد:

پیشگامی جمعیت هلال احمر در همه حوادث و اتفاقات قابل تقدیر است

۱۴۰۰/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۹۹۹۳
پیشگامی جمعیت هلال احمر در همه حوادث و اتفاقات قابل تقدیر است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این دیدار از توجه ویژه جمعیت هلال احمر کشور به استان تشکر کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در همه حوادث و اتفاقات پیشگام است و باید از آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات امدادی در استان ، ابتدا روند همکاری های جمعیت هلال احمر درخصوص زلزله سی سخت اعم از امدادرسانی، اسکان موقت، برپایی چادرهای امدادی و دیگر کمک ها در شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

حسین کلانتری استاندار این استان مشارکت نیروهای جمعیت هلال احمر در اطفای حریق جنگلها و مهار آتش سوزی ها و کمک به سیل زدگان در سیل اخیر استان که به برخی از مناطق از جمله باغات و مناطق روستایی و عشایری را دچار آسیب و خسارت کرد قابل تقدیر دانست و گفت : نیروهای هلال احمر از جمله نخستین نیروهایی هستند که در مواقع اضطراری و بحران در هر منطقه ای حاضر می شوند و این نیروها در حوادث  کمک های  موثر وارزشمندی داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور در این دیدار از تخصیص و ارسال امکانات و تجهیزات بیشتر براساس نیاز و مطالباتی  که از سوی استاندار کهگیلویه و بیراحمد در این دیدار بیان شد ،موافقت کرد.

همتی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: باتوجه به اینکه با درخواست استاندار نسبت به استقرار پایگاه دائمی بالگردی در استان که موافقت مقامات  مسئول راهم اخذنموده  اظهارداشت:  استقرار بالگرد  حداکثر تا دوهفته آینده در استان عملی میگردد  و در این خصوص نیز هماهنگی های لازم انجام گرفته است.

وی از اقدامات استان برای احداث آشیانه بالگردی دراستان قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز