تساوی بانوان شاهین لنده مقابل میزبان مسابقات

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۷۵۰۴
تساوی بانوان شاهین لنده مقابل میزبان مسابقات
در چهارمین روز رقابتهای فوتسال دسته دوم بانوان کشور که به میزبانی شهر جویبار استان مازندران در حال برگزاریست ،تیم فوتسال بانوان شاهین لنده مقابل میزبان مسابقات به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در چهارمین روز گروه سوم رقابتهای فوتسال بانوان دسته دوم باشگاههای کشور سه بازی برگزار شد و هشت گل از خط دروازه ها گذشت .

در دیدار دو تیم شاهین لنده و شگفتی سازان جویبار برگزار شد،دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند .تنها گل تیم شاهین لنده توسط مربی ،بازیکن تیم زهره عبدی وارد دروازه تیم جویبار شد .
 
در دو دیدار این روز تیم آراد اهواز با نتیجه سه بر یک تیم آزادی زرین آباد ایلام را شکست داد و ارس سمنان با نتیجه دو بر یک از سد تیم پارس ورزش گرمسار گذشت .
 
درپایان روز چهارم این رقابتها تیم بانوان شاهین لنده با یک بازی کمتر و پنج امتیاز بعد از تیم های شگفتی سازان جویبار10 امتیازی ،ارس سمنان 9 امتیازی و اورانوس عسلویه 6امتیازی در رده چهارم ایم گروه قرار دارد.
 
تیم بانوان شاهین لنده امروز پنج شنبه یکم مهرماه 1400 و در چهارمین بازی خود از ساعت 14 و 30 دقیقه به مصاف تیم ارس سمنان میرود.
 
برای شاگردان زهره عبدی در تیم شاهین لنده در این بازی آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.
دو تیم برتر این مسابقات به مرحله بعدی رقابتهای فوتسال دسته دوم بانوان کشور صعود می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز