از سال گذشته تاکنون:

برای طرح های ورزشی گچساران و باشت ۱۸۹ میلیارد ریال هزینه شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۶:۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۹۸۳۴
برای طرح های ورزشی گچساران و باشت ۱۸۹ میلیارد ریال هزینه شد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال گذشته تاکنون برای طرح های ورزشی شهرستان های گچساران و باشت ۱۸۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهروز جهانبخش افزود: این میزان اعتبارات از محل استانی و اعتبارات خاص نفت برای اجرای ۲۱ طرح ورزشی،  شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و استخر بانوان در این شهرستان ها هزینه شد.

وی بیان کرد: این طرح ها شامل زمین چمن مصنوعی چم بلبل، چاه تلخ، تلچگاه، بهره عنا، آب انجیر، کلاغ نشین، سرتیره، دیل، آبچیرک، گناوه، پشه کان، جهاد آباد، چهار بیشه و سالن ورزشی اسلام آباد، سرابننیز، امامزاده جعفر، تلخاب شیرین، آرو چهاربیشه بی بی جان آباد و استخر شنا گچساران است.

جهانبخش ابراز کرد: از این طرح های ورزشی ۶ طرح با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال تاکنون تمکیل شده است.

وی زمین چمن مصنوعی تلچگاه ، بهره عنا و آب انجیر با اعتباری ۱۵ میلیارد ریال و سالن ورزشی اسلام آباد، سرابننیز و امامزاده جعفر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از طرح های ورزشی تکمیل شده در این شهرستان هاست.

جهانبخش اظهار داشت: هم اکنون ۱۵ طرح ورزشی در شهرستان های باشت و گچساران در دست اجراست که تاکنون بیش از ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح های در دست اجرا ۹ تا ۸۰ درصد است.

وی اظهار داشت: از این تعداد طرح ها چهار طرح با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال در شهرستان باشت اجرا شده و این طرح ها شامل زمین چمن مصنوعی چم بلبل، زمین چمن چاه تلخ، زمین چمن تلچگاه و زمین چمن بهره عنا است.

جهانبخش ادامه داد: برای تکمیل این تعداد طرح ها در دست اجرا بیش از۲۰۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز