وزیر بهداشت وارد بهمئی کهگیلویه و بویراحمد شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۷:۳۷
کد خبر: ۱۲۴۰۶۳۷
در آستانه پنجمین سفر استانی رئیس جمهوری کشورمان ، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (شامگاه پنجشنبه) هشتم مهرماه وارد شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حضور وزیر بهداشت در شهرستان بهمئی به عنوان نمایند دولت سیزدهم و در آستانه سفر رئیس جمهوری به این استان صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان بهمئی در این ارتباط گفت: حضور در شورای اداری و ستاد مدیریت کرونا، بازدید از بیمارستان ۳۲تختخوابی ، بازدید از طرح آبرسانی از سد کوثر به این شهرستان ، دیدار با چند خانواده شهید و همچنین بررسی وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان از جمله برنامه های محوری وزیر بهداشت دولت سیزدهم در این شهرستان است.

حکمت الله سنایی در گفت و گو با خبرنگاران پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی را حدود ۷۵ درصد عنوان کرد و گفت: قرار است با حضور وزیر بهداشت موانع پیش روی تکمیل این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت همچنین فردا جمعه نهم مهرماه جاری عازم یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد می شود تا در برنامه های پیش بینی شده برای وی حضور یابد.

 پنجمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان  فردا (جمعه ) به استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می گیرد.IMG_۲۰۲۱۰۹۳۰_۱۹۵۷۱۴

 

نظر شما