آمار ۳۰ هزار بیکار زیبنده این استان نیست

۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۰۹۵۰
آمار ۳۰ هزار بیکار زیبنده این استان نیست
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت:بیش از سی هزار بیکار در استان وجود دارد و این زیبنده استانی با این همه ظرفیت نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری با حضور آیت الله رئیسی ریاست جمهوری ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور و هیات دولت گفت: جا دارد از رئیس جمهور به دلیل انتخاب استاندار بومی تشکر کنیم.

مهدی روشنفکر خطاب به رئیس جمهور گفت: امروز میهمان مردمی هستند که بیش از سی سه هزار رزمنده دارد و بیش از سیصد هزار جانباز و ایثار گرد و حدود هزار و نهصد شهید دارد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد از منابع انسانی متخصص بهره مند است گفت: امیدوارم از این ظرفیت در مدیریت کلان کشوری استفاده شود.

روشنفکر با بیان اینکه این استان مملو از چشمه ها، رودخانه ها، جنگل و مناظر طبیعی و گیاهان داررویی و سرزمینی چهارفصل است گفت: گردشگری از جمله نعمت هایی است که خداوند در اختیار این استان قرار داده است ولی با همه این نعمت ها این استان با چالش هایی زیادی روبروست.

وی گفت: در حوزه رودخانه مارون ماسالانه سیصدوپنجاه میلیون متر مکعب مجوز برداشت داریم و عملا هیچ گونه برداشتی انجام نمی شود.

روشنفکر با اشاره به سدهای سقاوه، آبریز و سادات در این استان گفت: احداث این سدها می تواند بسیاری از مشکلات بیکاری در این استان را برطرف و کشاورزی را رونق ببخشد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه سد تنگ 450 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد گفت: امیدواریم با لطف رئیس جمهور و هیات دولت این مهم در دستور کار قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز