موحد نماینده مردم کهگیلویه؛

کهگیلویه امیدوار به تغییر و توسعه است

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۱۰۰۳
کهگیلویه امیدوار به تغییر و توسعه است
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظارات مردم این استان به حق است گفت: همه امید مردم بعد از خدا به خدمات دولت مردمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام محمد موحد در نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: تاریخ مردم کهگیلویه و بویراحمد سرشار از رشادت، وفاداری و پایبندی به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این استان قبل از جمهوری اسلامی از کمترین عمران و آبادی برخوردار بود گفت: هر آنچه در این استان شاهد هستیم به برکت انقلاب اسلامی است و باید عرض کنم به نسبت جمعیت این استان رتبه دوم حضور در جبهه های جنگ را داشته است.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به غرب دهدشت دوازده سال است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است افزود: مردم شهرهای دهدشت، لنده، چرام و لنده قریب دوازده سال است در انتظار طرح آبرسانی هستند.

موحد با بیان اینکه بیمارستان چرام هنوز اندرخم یک کوچه است گفت: سال های سال است که این بیمارستان رها شده است و امیدواریم به همت دولتمردان کنونی این طرح که انتظار به حق مردم چرام است مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان اینکه سد آبریز همه مراحل آن انجام شده است به ما اجازه نمی دهند که از برکات این سد بهره مند شویم افزود: این در حالی است که سی و پنج هزار هکتار در کهگیلویه و بویراحمد از مزایای این سد بهره مند می شوند و امیدواریم با عنایت رئیس جمهور این مشکلات این سد برطرف و به مرحله اجرا برسد.

وی گفت: امیدواریم این سفر دستاوردهای مطلوبی برای مردم کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز