نماینده گچساران:

مردم استان در دولت رئیسی شهروند درجه ۲ نیستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۴:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۱۰۱۶
مردم استان در دولت رئیسی شهروند درجه ۲ نیستند
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری با حضور رئیس جمهور گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد این روزها در دولت رئیسی شهروند درجه دو دیگر نیستند اما در محضر شما شهروند درجه یک محسوب می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارائه خاطره ای از زمان اسارات خود اظهار کرد: با شعار ما می توانیم پالایشگاهها و کارخانجات و تاسیسات بزرگی را بنا نهاده ایم و اینها همه به برکت کار جهادی فرزندان این مرز و بوم شکل گرفت.

حسینی خطاب به رئیس جمهور گفت: سالها قبل دختری به نام هاجر نویدی به دلیل نبود دارو در منطقه قلعه رئیسی جان خود را از دست داد و گفت: این در حالی است که صحبت مسئولان وقت این بود که ما دو نوع شهروند درجه یک و دو داریم و هاجر نویدی شهروند درجه دو است.

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد این روزها در دولت رئیسی شهروند درجه دو دیگر نیستند گفت: وقتی راننده اسنپ در این استان دارای مدرک کارشناس ارشد و خیارفروش دارای دکترای شیمی و راننده آژانس دارای دکترای ریاضی است بسیار خجالت می کشم که چرا از این ظرفیت برای توسعه استان و کشور استفاده نمی کنیم.

سید ناصر حسینی با بیان اینکه باید فایلی به نام افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در بخش های مختلف هستند ولی آشنا و افرادی که آنها پشتیبانی کند ندارد باز کرد تا آنها نیز از خدمات این دولت بهره مند شوند و از نظام جمهوری اسلامی ایران مایوس نشوند.

وی با بیان اینکه من با اسنپ‌ در شهرم جابه جا می‌شوم و از ماشین شرکت نفت که در گذشته در اختیار نماینده گچساران گذاشته بودند  استفاده ‌نمی‌کنم،  افزود: شرمنده می‌شویم که مردم با داشتن عالی‌ترین مدارک شغلی ندارند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این سفر در ذائقه مردم شیرینی ایجاد کند و موجب خیر و برکت و رفع مشکل مردم شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز