دستگیری ۴ نفر متخلف صید غیر مجاز ماهی در شهرستان دنا

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۷۴۹۱
دستگیری ۴ نفر متخلف صید غیر مجاز ماهی در شهرستان دنا
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : از کشف یک دستگاه موتور برق از متخلفین صید ماهی خبر داد و گفت: نیروهای پارک ملی دنا در محدوده رودخانه خرسان 4 نفر متخلف صید غیر مجاز ماهی را دستگیر و اعمال قانون نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید اسدالله هاشمی بابیان این خبر اظهار داشت:یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی دنا حین گشت و کنترل در سطح حوزه استحفاظی و در حاشیه رودخانه خرسان ، یک گروه 4 نفره متخلف صید غیر مجاز ماهی که با استفاده از وسایل ممنوعه ( موتور برق) در حال صید غیر مجاز بودند را دستگیر ، و از آنها تعداد 226 قطعه ماهی و یک دستگاه موتور برق کشف و ضبط  گردید.

وی افزود:پرونده هر 4 نفر متخلف پس از بازجویی اولیه، تنظیم صورتجلسه تخلف به مراجع قضایی ارسال و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رای قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی خواهد ماند.

هاشمی در ادامه با اشاره به آسیب های فراوان استفاده از وسایل الکتریکی جهت صید آبزیان، به اکوسیستم های آبی، از برخورد قاطع و بدون اغماض اداره کل حفاظت محیط زیست استان با این گونه جرائم خبر داد و گفت: به خاطر آسیب های فراوان موتور برق به همه زیستمندان  به هیچ صیادی مجوز استفاده از این وسیله داده نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز