انتقال مادر باردار ۱۸ ساله "رودریشی" بوسیله بالگرد اورژانس ۱۱۵

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۷:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۷۶۹۹
انتقال مادر باردار ۱۸ ساله رودریشی بوسیله بالگرد اورژانس ۱۱۵
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از انتقال مادر باردار ۱۸ ساله "رودریشی" بوسیله بالگرد اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه  طی تماس مردمی با مرکز دیسپچ اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر گزارش یک مورد زایمان قریب الوقوعِ مادرِ باردار از منطقه صعب العبور "رودریش" و با توجه  به طولانی بودن زمان رسیدن آمبولانس زمینی اورژانس ۱۱۵، بلافاصله هماهنگی ها جهت اعزام بالگرد  اورژانس هوایی از استانهای همجوار صورت پذیرفت.

وی  ضمن قدردانی از همکاران خود در اورژانس هوایی و اداره مدیریت حوادث و بلایا تصریح کرد: این مادر باردار که در ماه نهم بارداریِ اول خود بوده است و دچار پارگی کیسه آب شده بود بعد از انتقال هوایی به فرودگاه یاسوج، بوسیله پایگاه اورژانس ۱۱۵ مادوان  به مرکز درمانی امام سجاد (ع) منتقل شد و وضعیت این مادر باردار هنگام تحویل دادن به مرکز درمانی کاملا پایدار و مطلوب می باشد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان  کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ساختن پدهای بالگرد در مناطق صعب العبور و کوهستانی سبب تسهیل فرود آمدن بالگرد اورژانس هوایی شده است و  امروز اولین فرود بر روی پد تازه ساخت روستای "رودریش" صورت گرفت.

وحدت نژاد ادامه داد: تمام تلاش خود را برای هموار نمودن خدمات اورژانس زمینی و هوایی در سطح استان بکار می گیریم و مردم عزیز ما بدانند که پرسنل اورژانس ۱۱۵ از زمین و آسمان و از هر مسیری، در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار آنان حاضر میشوند.

به گزارش برنا؛رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات اورژانس هوایی ۱۱۵ به هیچ عنوان متوقف نیست و تا زمان باز آماد و اوورهال شدن اورژانس هوایی یاسوج، مطابق پروتکل های سازمان اورژانس کشور، از ظرفیت استان های همجوار جهت انتقال موارد اورژانسی بهره می گیریم.IMG_۲۰۲۱۱۱۰۷_۱۴۳۰۱۸IMG_۲۰۲۱۱۱۰۷_۱۴۳۰۳۸

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز