در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت عنوان شد؛

ارائه ۵۱۱۳ فعالیت عمرانی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۹۱۸۱
ارائه ۵۱۱۳ فعالیت عمرانی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شش‌ ماهه دوم سال ۹۹ تاکنون ۵۱۱۳ مورد فعالیت عمرانی به مددجویان این نهاد ارائه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری در حاشیه بازدید از منازل ساخته شده برای مددجویان زلزله زده سی سخت با همراهی مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد کشور ، به تشریح گزارش عملکرد حوزه مسکن این نهاد در استان پرداخت و گفت: در سرفصل‌های کاری مدیریت مسکن فعالیت‌های بسیار خوبی برای مددجویان انجام‌شده است.

وی بیان کرد: در سرفصل موافقت‌نامه بودجه سال جاری عملیات اجرایی ساخت‌وساز ساختمان‌های مددجویی و تکمیل آن‌ها و تعمیرات مسکن مددجویی بااعتباری بیش از ۷۵ میلیارد و ۸۹۵ میلیون و ۴۰۰هزار تومان در برنامه کاری این نهاد قرار دارد.

مبشری به تفاهم‌نامه سه‌جانبه کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مسکن اشاره و بیان کرد: تعداد ۵۵۶ ساختمان مددجویی در ادارات کمیته امداد لنده و دیشموک در برنامه کاری بااعتباری بیش از صد میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض و تسهیلات بنیاد مسکن در برنامه کاری قرار دارد.

وی افزود: تفاهم‌نامه پیشگامان  با تعداد ۷۵ ساختمان مددجویی بااعتباری حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض با مشارکت امداد و شرکت آفرینش و مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ تومان تسهیلات بنیاد مسکن خواهد بود .

مبشری به تفاهم‌نامه گلرنگ اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۵ ساختمان مددجویی بااعتباری نزدیک سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض و مشارکتی با شرکت گلرنگ و چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت تسهیلات با بنیاد مسکن است.  

وی بیان کرد:  تفاهم‌نامه با سپاه به تعداد ۱۱۵ واحد، تفاهم‌نامه سه‌جانبه –امداد، سازمان برنامه‌وبودجه کشور و مؤسسه خیریه بوتراب- به تعداد ۱۳۷ مورد و ۳۲ واحد از طریق صندوق توسعه ملی به‌صورت مشارکتی کمیته امداد و سازمان برنامه‌وبودجه در برنامه کاری این نهاد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درمجموع در شش‌ماهه دوم سال ۹۹ تا شش ماه اول سال جاری (یک سال کاری) ۵۱۱۳  فعالیت عمرانی بااعتباری بیش از ۱۸۲ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت خدمت‌رسانی شده است.

وی به ساخت منازل مددجویان زلزله زده سی سخت اشاره و بیان کرد: ۳۰۷ واحد مسکن مددجویی در زلزله بهمن ماه سال گذشته سی سخت آسیب دید که ۱۵۳ واحد به طور کمل تخریب و نیاز به بازسازی داشت.

مبشری افزود: با حضور قائم مقام کمیته امداد، ۸۰ منزل مسکونی مددجویان زلزله زده تحویل آنان شد و مابقی واحدها نیز تا قبل بهمن ماه تحویل مددجویان داده می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز