پیروزی خانه بسکتبال بویراحمد مقابل نفت امیدیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۰۴۷۳
پیروزی خانه بسکتبال بویراحمد مقابل نفت امیدیه
در روز دوم گروه سوم مسابقات دسته یکم بسکتبال باشگاههای کشور در یاسوج ،تیم خانه بسکتبال بویراحمد مقابل حریف خوزستانی نفت امیدیه به پیروزی رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛گروه سوم مسابقات دسته یکم بسکتبال باشگاههای کشور به میزبانی یاسوج در حال برگزاریست .
 
در این مسابقات که از روز چهارشنبه 8دیماه با شرکت تیم های نفت امیدیه ،فرخ دانه شهرکرد ،خانه بسکتبال کاشان و خانه بسکتبال بویراحمد در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان در حال برگزاریست ،تیم ها بصورت دوره ای و رفت و برگشت با هم دیدار می کنند.
 
در روز نخست این مسابقات تیم های فرخ دانه شهرکرد و خانه بسکتبال کاشان موفق به شکست حریفان خود تیم های نفت امیدیه و خانه بسکتبال بویراحمد شدند. دیروز پنج شنبه 9 دیماه و در دومین این مسابقات دو بازی برگزار شد و تیم های فرخ دانه شهرکرد و خانه بسکتبال بویراحمد برابر حریفان خود تیم های خانه بسکتبال کاشان و نفت امیدیه صاحب برتری شدند.
 
در دیدار اول ،تیم فرخ دانه شهرکرد با نتیجه 71 بر 69 تیم خانه بسکتبال کاشان را شکست داد و در دومین بازی تیم خانه بسکتبال بویراحمد با نتیجه 85بر 80 تیم نفت امیدیه را شکست داد.
 
روز جمعه 10 دیماه طبق برنامه اعلام شده فدراسیون بسکتبال کشور ،تیم ها استراحت دارند و در روز شنبه 11 دیماه دو بازی برگزار می شود که در بازی اول و از ساعت 15 تیم های نفت امیدیه و خانه بسکتبال کاشان و در بازی دوم و از ساعت 17 تیم های خانه بسکتبال بویراحمد و فرخ دانه شهرکرد به مصاف هم میروند تا تکلیف تیم های صدرنشین دور رفت این مسابقات مشخص شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز