اعلام برنامه‌های گرامیداشت شهید سلیمانی و شهدای گمنام در بویراحمد

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۱۴۹۳
اعلام برنامه‌های گرامیداشت شهید سلیمانی و شهدای گمنام در بویراحمد
برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی و مراسم تشییع شهدای گمنام، شهید عادلی‌نژاد در شهرستان بویراحمد تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست و رمز ماندگاری شهدا به خدا وصل بودن و به غیر از او متکی نبودن است.

مجیداحمدی با اشاره به برگزاری یادواره شهید سردار سلیمانی در یاسوج، گفت: ادارات دولتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم تلاش کنند.

احمدی با اشاره به برنامه‌های تشییع و تدفین شهید عادلی نژاد و شهدای گمنام و سالگرد شهید سلیمانی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه (۱۳ دی ماه ۱۴۰۰) کاروان شهدای گرانقدر از مقابل کنگره شهدا به سمت شهرستان مارگون حرکت خواهد کرد و همزمان در این شهرستان یادواره شهید سلیمانی نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس همین برنامه ریزی‌ها مراسم یادواره سردار شهید سلیمانی و شهدای گمنام و شهید عادلی نژاد روز دوشنبه (۱۳ دی ماه ۱۴۰۰) در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار می‌شود اضافه کرد: روز سه شنبه پیکر مطهر شهید عادلی نژاد به سمت زادگاه آن شهید والامقام، روستای دمچنار منتقل می‌شود.

فرماندار بویراحمد از برگزاری مراسم یادواره این شهدا در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ساعت ۸ روز سه شنبه ۱۴ دیما خبر داد و گفت: روز چهارشنبه (۱۵ دی ماه ۱۴۰۰) تشییع پیکر شهدا از صبح ساعت ۸ صبح جلوی کنگره شهدای استان آغاز و پیکر شهید عادلی نژاد درگلزار شهدای یاسوج به خاکس سپرده و پیکر شهدای گمنام نیز با انتقال به بخش لوداب در روستای تل دراز این بخش به خاک سپرده می‌شوند.

احمدی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراسم‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حین برگزاری این مراسم‌ها الزامی است و همچنین تدابیر لازم برای غربالگری و واکسیناسیون کرونا نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز