استاندار گلستان :

فعالیت تفرجگاه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی بلا مانع است

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۴۷۷۶
فعالیت تفرجگاه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی بلا مانع است
استاندار گلستان با بیان اینکه روند زندگی باید در شرایط مقابله با ویروس کرونا ادامه داشته باشد اظهار کرد: فعالیت تفرجگاه هایی نظیر ناهار خواران و النگدره در انتهای هفته جاری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی بلا مانع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در استان، تصریح کرد: با همکاری هلال احمر , شهرداری گرگان در ناهار خوران و النگدره و با محوریت فرمانداری ها در شهرستان ها تلاش خواهیم کرد در انتهای هفته جاری مردم را نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توصیه کنیم و اگر چنانچه موفق به مدیریت به اجرای درست شیوه نامه های بهداشتی نشویم مجبوریم تردد در محور تفرجگاه ها را ممنوع اعلام کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: آمار شیوع کرونا در کل کشور نگران کننده است اما خوشبختانه در گلستان از وضعیت بهتری برخورداریم و سختگیری به معنای رعایت پروتکل های بهداشتی در استان است.

 حق شناس گفت: کنترل ویروس کرونا در استان گلستان یک دستاورد است و به استناد آمار ما جز دو استانی هستیم که عملکرد خوبی را داشتند اما این به معنای پایان کرونا نیست و همچنان باید روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه داشته باشد.

 وی همچنین در بخش دیگری از در این جلسه به زلزله  ۵.۲ ریشتری صبح امروز در مرز ایران و ترکمنستان و در شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشته و بر اساس آخرین آمار ۸۰ روستای ما تحت تاثیر قرار گرفتند که در ۲۰ روستا قریب به ۲۰۰ واحد مسکونی از ناحیه سقف سقف و دیواره ها خسارت دیدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز