با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور :

دو مرکز نوآوری در گلستان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۱۰۱۸
دو مرکز نوآوری در گلستان افتتاح شد
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مرکز نوآوری شهرستان ترکمن و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد علی آبادکتول افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سورنا ستاری صبح امروز شنبه 19 مهر در آیین افتتاح مرکز نوآوری شهرستان ترکمن و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد علی آبادکتول با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان و دیگر مدیران ارشد استان ، تصریح کرد: نقطه محرکه اقتصاد دانش بنیان داشتن اراده و همت برای پیشبرد امور است در غیر این صورت بودجه های تخصیص یافته به تنهایی برای پیشرفت این حوزه کافی نخواهد بود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: باید اتحاد و همدلی لازم ایجاد شود و نیروهای جوان و نخبه مورد حمایت قرار بگیرند و مسئولان نسبت به آموزش و حمایت از نیروی انسانی حساس و دغدغه مند باشند.

وی خاطر نشان کرد: بودجه ها و اعتبارات تخصیص یافته به بخش دانش بنیان می تواند کاتالیزور و محرک این حوزه باشد اما هیچ چیز جایگزین اراده نمی شود و اگر اراده در شهرستان ها تقویت شود بسیاری از امورات حل خواهد شد.

ستاری یادآور شد: ما نیز برای رونق حوزه دانش بنیان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر جایی که تحرک و رشد کارها بیشتر باشد حمایت بودجه ای ما نیز افزایش می یابد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فضای اختصاص یافته برای مرکز نوآوری شهرستان ترکمن کافی نیست و در صورتی که فضا برای این امر فراهم شود ما هزینه های بازسازی و نگهداری و سایر هزینه های مربوط به شرکت های دانش بنیان مستقر در آن را تأمین خواهیم کرد.

سورنا ستاری تصریح کرد: فضاهای بلااستفاده زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد و ما آمادگی داریم برای بازسازی این فضاها اقدام کنیم تا جوانان فعال در حوزه دانش بنیان از ظرفیت آن بهره مند شوند و استعدادها، خلاقیت ها و نوآوری های خود را شکوفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز