نماینده مجمع جوانان گلستان خطاب به استاندار گلستان:

مانع ورود افراد غیرمتخصص و سیاسی به حوزه ورزش و جوانان شوید

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۶۷۵۷
نائب رئیس مجمع جوانان گلستان ضمن تاکید بر اینکه اثبات مدیریتی در حوزه جوانان به روند روبه رشد این حوزه مهم کمک خواهد کرد از استاندار گلستان خواست مانع ورود افراد غیر متخصص و سیاسی به حوزه ورزش و جوانان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ احسان امینی عضو مجمع جوانان گلستان به نمایندگی از مجمع جوانان استان در نشست صمیمی جامعه ورزش و جوانان گلستان با استاندار گلستان اظهار کرد: ورزش راحت ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است اما متاسفانه به دلیل شیوع کرونا ورزش دچار آسیب شدید شد که امیدواریم هر چه سریعتر کشور ما از این بحران نجات پیدا کند.

وی ضمن بیان اینکه  گلستان جزو فعال ترین استان های حوزه جوانان است گفت: گلستان میزبان بیش از ۵ رویداد ملی در حوزه جوانان بوده است و حضور  مستمر محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت در گلستان نشان دهنده توانمندی های بالای جوانان گلستانی و تعامل بالا با وزارت خانه است.

وی افزود: سمن های گلستان توانستند با مشارکت فعالانه خود در کمک به حادثه سیل گلستان ، اقدامات پیشگیرانه زمان کرونا و کمک های مومنانه به نیازمندان ، ثابت کنند که پر قدرت و خستگی ناپذیر هستند .

نائب رئیس مجمع جوانان گلستان ادامه داد: گلستان دو سال پیاپی میزبان جشنواره ملی ازدواج اقوام بود و در صورت ادامه همدلی جوانان و همراهی مسئولین مطمئنا در آینده شاهد برگزاری رویداد های ملی بیشتری در گلستان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با اعتماد به جوانان می‌توان شاهد بر طرف شدن مشکلات آنان در حوزه های مختلف بود.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: اثبات مدیریتی در حوزه جوانان به روند روبه رشد این حوزه مهم کمک خواهد کرد و از جنابعالی درخواست دارم مانع ورود افراد غیر متخصص و سیاسی به حوزه ورزش و جوانان شوید.

 

نظر شما