فرماندار آزادشهر تاکید کرد:

نیاز ضروری به اتمام پروژه ملی آبرسانی به شهرستان آزادشهر

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۶۸۵۱
نیاز ضروری به اتمام پروژه ملی آبرسانی به شهرستان آزادشهر
فرماندار آزادشهر گفت: طرح ملی آبرسانی به شهرستان آزادشهر از طریق مخزن 10 هزار مترمکعبی رامیان که علی رغم اقدامات انجام شد مدت 2 سال است تعطیل شده است، نیاز ضروری به اتمام این پروژه احساس میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ رسول حسینی در افتتاح 4 پروژه صنعت آب استان در راستای پویش هر هفته الف- ب ایران در شهرستان های علی آباد کتول و آزادشهر با حضور قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو در «امور آب و آبفا» اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات شهرستان آزاد شهر آب شرب بوده که در اولویت برنامه ها قرار داشته است.

وی افزود: طی دوسال گذشته اقدامات بنیادین برای مشکل آب شرب انجام شده است که اگر چه با وضعیت مطلوب فاصله دارد اما توانستیم مخزن 5 هزار متر مکعبی شهرستان را با 19 میلیارد هزینه و اجرای 3 هزار 800 متر خط انتقال و تزریق 73 لیتر برثانیه آب شرب اتصال به شبکه توزیع را برقرار کنیم.

حسینی گفت: انجام پروژه بازسازی سد مخزنی و کانال انحرافی روستای فاضل آباد،اجرای کانال بتنی روستای تیل آباد، احداث دیواره های حفاظتی به طول هزار 42 متر ، انجام پروژه های آبخیزداری و برخی پروژه های دیگر از جمله اقداماتی است که در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: با استفاده از توان یکپارچه سازی و استفاده مشترک از منابع و تاسیسات آب شهری و روستایی مشکل آب شرب شهر آزاد شهر رفع شد که در حال حاضر وضعیت اب شرب نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و بیشتر از نیمی از مخازن آبگیری شده اند.

وی تصریح کرد: طرح ملی آبرسانی به شهرستان آزادشهر از طریق مخزن 10 هزار مترمکعبی رامیان که علی رغم اقدامات انجام شد مدت 2 سال است تعطیل شده است بنابر این نیاز ضروری به اتمام این پروژه احساس میشود.

وی همچنین درخواست اصلاح شبکه داخلی شهر، تامین آب شرب مناطق شهرستان و تسریع در طرح آب رسانی به نوده خاندوز و نگین شهر را مطرح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز