با حضور استاندار و مدیران ارشد اقتصادی گلستان؛

مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گلستان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۹۷۴۲
مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گلستان افتتاح شد
مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان عصر چهارشنبه ۷ آبان با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان و دیگر مدیران اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛  مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان  با حضور حق شناس استاندار ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های اجرائی مرتبط افتتاح شد.

لازم بت ذکر است این مرکز به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی فعال در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری  و طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف اقتصادی استان  گلستان فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت شبانه‌روزی به متقاضیان خدمات ارائه خواهد کرد.

گفتنی است صاحبان واحدهای تولیدی بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان دارای مشکل، می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، مشکلات خود را پیگیری کنند.

همچنین نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی،  اقتصاد و دارایی  و ... در این مرکز از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح هم به صورت تلفنی پاسخگوی  واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران بوده و مشکلات آنان را بررسی می‌کنند.

شایان ذکر است نمایندگان دستگاه‌های اجرایی متولی، از طریق شماره تلفن ۰۱۷۳۲۵۴۷۶۱۰  از  ساعت ۸ شب تا ۸ صبح آماده پاسخگویی به صاحبان واحدهای صنعتی، گردشگری و کشاورزی و سرمایه‌گذاران طرح های اقتصادی هستند.

لازم به ذکر است با توجه به سیاست استان و جهت رفع موانع تولید فوری واحدهای تولیدی و اقتصادی استان ، برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت هفتگی و حداقل دو جلسه در هفته انجام می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز