رئیس هیئت ووشو استان گلستان:

ووشو کاران گالیکشی از توانمندان این رشته در استان هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳۱
ووشو کاران گالیکشی از توانمندان این رشته در استان هستند
رئیس هیئت ووشو استان گلستان گفت: ورزشکاران گالیکشی در رشته ووشو از توانمندان این ورزش در سطح استان هستند که آینده خوبی برای آنان متصور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گالیکش :صدیقه جهانشاهی طی نشستی با رئیس ورزش و جوانان شهرستان گالیکش، اعضای هئیت ووشو استان و رئیس هیئت ووشو شهرستان گالیکش ضمن رعایت پروتکلهای بهداشتی به بررسی مشکلات این هیئت در این شهرستان اشاره کرد و مواردی از قبیل راه اندازی و قوت بخشی به هیئت ووشوی شهرستان ، همفکری جهت تعیین اعضا و تشکیل چارت سازمانی ،برنامه ریزی جهت فعالیت این هیئت در دوران کرونا ، برنامه ریزی فعالیتهای بیشتر این رشته در روستاهای این شهرستان و همفکری و برنامه ریزی جهت فعالیت و شرکت بانوان در رشته ووشو در سطح شهرستان گالیکش را عنوان نمود.

در ادامه ی این نشست جواد عجم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش به ارائه گزارشی از وضعیت ووشو در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این رشته ورزشی در ۲ نقطه از شهرستان در حال فعالیت است که باتوجه به وجود بیماری کرونا در حال حاضر بالغ بر ۵۰ ورزشکار فعالیت دارند.

وی افزود : در حال راه اندازی یک کلاس آموزشی در روستای قلی تپه هستیم که بزودی افتتاح خواهد شد.

وی اظهارداشت : درسال ۹۸ تعداد ۶ نفراز ورزشکاران رزمی این شهرستان به اردوهای تیم ملی در رده های سنی پایه دعوت شده اند.

عجم درپایان گفت: باعنایت به فعالیت رشته های ورزش رزمی در شهرستان گالیکش یک تخته تُشک تاتامی برای رزمی کاران این رشته به شدت مورد نیاز است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز