به مناسبت هفته بسیج:

سومین رزمایش مومنانه جامعه ورزش و جوانان گلستان برگزار میشود

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۸۷۷۳
سومین رزمایش مومنانه جامعه ورزش و جوانان گلستان برگزار میشود
سومین رزمایش مومنانه جامعه ورزش و جوانان گلستان به همت سمن های جوانان و هیئت های ورزشی برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ ساسان معین سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در جلسه برنامه ریزی سومین رزمایش کمک های مومنانه سمن های مردم نهاد و هیئت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: با توجه بر تاکید مقام معظم رهبری بر کمک مومنانه و همچنین با شدت شیوع کرونا از موسسات مردم نهاد میخواهیم همانطور که در سیل 98 و ابتدای شیوع کرونا شایستگی خود را نشان دادند بار دیگر بتوانند با کمک های مومنانه برگ زرین دیگری را در کارنامه سازمان های مردم نهاد استان گلستان ثبت کنند.

وی افزود: امیدواریم این رزمایش در مرحله سوم با گستردگی بیشتری صورت بگیرد.

در ادامه سرهنگ مجید زائری مسئول بسیج ورزشکاران استان ضمن تشکر از تمام کسانی که در کمک های مومنانه شرکت کرده اند افزود: اجرای کمی و کیفی کمک های مومنانه بسیار مهم است.

وی بیان داشت: این رزمایش از 5 آذر آغاز خواهد شد که با برنامه های محوری همراه می باشد.

وی همچنین افزود: پیش بینی شده است در روز 6 آذر ماه جامعه ورزش و جوانان برگلزار شهدا واقع در تپه نورالشهدا حاضر و پس از تجدید میثاق با شهدا جهت اهدا خون در قالب برنامه پویش اهدا خون-اهدا زندگی خون اهدا کنند.  

در ادامه رمضانعلی تربتی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان بیان داشت: هیئت های ورزشی و سمن های جوانان در سیل آق قلا و درزمان کرونا کمک های شایانی به افراد آسیب دیده داشتند.

وی افزود: هماهنگی های برای خرید اقلام مورد نیاز مرحله سوم رزمایش مومنانه با قیمت پایین تر با صنعت و معدن گلستان انجام شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز