فرمانده سپاه نینوا :

ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۶۶۶۷
ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است
فرمانده سپاه نینوا در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان گلستان گفت :ایثارگری های حضرت زینب(س) بزرگترین نقطه عطف حیات پرخیر و برکت زندگی ایشان بوده و ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکوهی در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان گلستان اظهار کرد: ایثارگری های حضرت زینب(س) بزرگترین نقطه عطف حیات پرخیر و برکت زندگی ایشان بوده و ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است.

وی اظهار داشت:ایشان هم فرزند شهید است ، هم خواهر سیدالشهدا (ع) است و هم مادر دو شهید است اما صبر و استقامتی دارد که قرن هاست ایشان را کوه صبر لقب داده اند.

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی در ادامه گفت:حضرت زینب (س) در وقایع بعد از عصر عاشورا ، پرستار امام زمان خویش یعنی حضرت سجاد (ع) بود اینکه سالروز ولادت ایشان را روز پرستار نامگذاری کرده ایم یعنی کار پرستاری با صبر و استقامت زینب گونه همراه است .

فرمانده سپاه نینوا در پایان عنوان کرد:شما عزیزان امروز در شرایط سختی که بر دنیا حاکم است افتخار آفریده اید و همه ما معتقدیم کار شما پرستاران عزیز مصداق عینی خدمت به مردم شناخته می شود.

 

نظر شما