آخرین و جدید ترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۳ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۸۵۳۸
آخرین و جدید ترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۳ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از هفته گذشته شیوع بیماری کرونا در استان گلستان کاهش یافته و بعد از حدود ۲ماه تعداد فوتی‌ها نیز یک رقمی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا  از گرگان، عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان وضعیت رنگ بندی شهرهای استان در خصوص بیماری کرونا نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده اما این امیدواری وجود دارد که وضعیت در برخی شهرهای زرد رو به سفیدی برود.

وی درباره آخرین وضعیت استان از نظر شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه بیماری، سیری نزولی پیدا کرده و تعداد موارد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان نیز در دو سه روز اخیر حدود 60 نفر کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: برای نخستین بار از اواسط آبان ماه تا کنون تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان به کمتر از 500 نفر رسیده است.

وی بیان داشت: در این مدت تعداد جان‌باختگان در اثر کرونا نیز دو رقمی شده بود که در روز گذشته تعداد فوت‌شدگان بار دیگر یک رقمی شد.

فاضل گفت: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کاهش چندانی نیافته اما تعداد بیماران بدحالی که به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند، کاهش پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: وضعیت در 10 شهرستان از جمله گرگان و گنبدکاووس نارنجی و در 4 شهرستان شامل مراوه تپه، کلاله، رامیان و آزادشهر زرد همچنان زرد است اما امیدواریم در روزهای آینده وضعیت در برخی از شهرها سفید شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هشدار داد : عادی‌انگاری و بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، موج چهارم شیوع کرونا را در استان رقم خواهد زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز